Raivo Viiask tog oss med på en resa från Estland via Lübeck till Halmstad till Köpenhamn (Istedgade) till Stockholm till Finland till Malmö och Malmö Södra.
Från kompgitarrist till affärsutvecklare

Förutom ett underhållande egoföredrag av Raivo Viiask gjordes ett kortare inlägg om vår nya hemsida och hur många som läser den.
Klicka på Läs mer… för ytterligare information från mötet.

Vid en rundfråga på hemsidan under vecka 10 ställdes frågan: – Läser du hemsidan? Tolv medlemmar svarade "ja". Det är faktiskt en fördubbling jämfört med en motsvarande fråga i december 2019 och det är ju positivt. Se figur ovan.

Den gamla hemsidan hade nästan tre gånger fler besökare. Hur kan det vara? Dels kan det bero på att den var mer lättillgänglig, dels på att det var ett forum där vem som helst kunde framföra sina personliga åsikter.

Den 16 september 2019 kunde vi lyssna på en genomgång om ClubRunner. Vi fick lära oss hur man loggar in på den nya hemsidan och att man gärna skulle sätta in ett foto.
     Enkelt, eller…? Ja, kanske om man är van vid att handskas med "IT-världen" – inte annars. Nu är emellertid fotoproblemet löst eftersom jag har lagt in bilder på de 37 medlemmars "Din profil" som saknades, hälsar Per Ljungvall.