Upplev den fantastiska miljön som döljer sig under ytan
sep 23, 2019 12:00
Marint Kunskapscentrum
Upplev den fantastiska miljön som döljer sig under ytan

Följ med under havsytan och upplev vad som finns där. Vi besöker Marint Kunskapscentrum på RIBERSBORGSSTIGEN 4, 216 13 MALMÖ och först lyssna till ett föredrag om verksamheten. Efter en lunchmacka och dricka kan var och en besöka utställningen på plats.

Den marinpedagogiska verksamheten på Marint Kunskapscenter vill bryta ytan. Alla - barn, unga och äldre oavsett bakgrund och möjligheter - har rätt att få tillgång till kunskapen om havet och bli havsmedvetna. Genom sitt pedagogiska arbete vill Marint Kunskapscentrum väcka deltagarnas intresse och engagemang för den fantastiska miljö som döljer sig under ytan samt uppleva hur roligt det är att lära in ute. Den marinpedagogiska verksamheten finansieras bl.a. av Malmö stad.

ANMÄLAN KRÄVS.
INBJUDAN SKICKAS MED E-POST TILL KLUBBMEDLEMMAR DÄR ÄVEN GÄSTER ÄR VÄLKOMNA OCH KAN ANMÄLA SIG.
Gäster kan även anmäla sig genom att klicka på KOMMANDE EVENEMANG i rubriken på hemsidan.

KOSTNAD 100 KR PER PERSON SOM ENKLAST SWISHAS TILL ROTARY MALMÖ SÖDRA 123 517 59 55